FORMULARI DE MATRÍCULA

Solament alumnat que el curs passat ja estava matriculat al centre

CURS 2023/24

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Dades personals ALUMNE/A

Aquest espai s'ha d'emplear en cas que la persona trans (transgène, transexual) s’identifiqui amb el nom sentit d’acord amb la targeta sanitària expèdida per CatSalut.

Aquestes dades només serán emprades a efectes estadístics.

-

Alumnat menor de disset anys. Indica'ns on realitzaràs estudis de caràcter general.

Dades bancaries

En cas de modificació de dades bancàries cal que feu arribar degudament emplenat i signat el FULL SEPA a la secretaria del centre. Aquest full el trobareu adjunt al missatge de confirmació que rebreu un cop enviat el formulari de matrícula.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Matrícula als estudis Musicals

Autoritzacions

Publicació d'imatges.

L'Escola Municipal de Musica de Tortosa disposa a internet d’un espai web (www.escolamunicipaldemusicadetortosa.cat) on informa i fa difusió de les seves activitats escolars lectives, complementàries i extraescolars. En aquesta pàgina web s’hi poden publicar fotografies, vídeos, o qualsevol altre medi audiovisual en les quals apareguin, individualment o en grup, alumnes realitzant les esmentades activitats. Atès que el dret a la pròpia imatge està reconegut en l’article 18.1 de la Constitució i regulat per la Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig, sobre decret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, la direcció d’aquest centre demana el consentiment als pares o tutors legals per poder publicar fotografies on apareguin els seus fills o filles, on aquests o aquestes siguin clarament identificables. També es demana el consentiment propi de l'alumnat major d'edat.

Autoritzo al centre que la imatge del meu fill/a o la meva pròpia (en el cas d'alumnat major d'edat) pugui aparèixer en fotografies i vídeos corresponents a activitats escolars lectives, complementàries i extraescolars organitzades pel centre i publicades en la pàgina web del centre, revistes o publicacions editades pel centre d’àmbit educatiu amb finalitat de desenvolupar l’activitat educativa.

Compte de correu.

Les eines i serveis de l'anomenat web 2.0 que permeten el treball col·laboratiu i la comunicació entre usuaris/àries s'està estenent en els centres educatius per al treball acadèmic amb l'alumnat donades les seves grans potencialitats. Atès que per a la utilització d'aquests entorns cal un registre previ amb la consegüent cessió de dades de caràcter personal, es tracta del cas regulat a l’article 13 del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, que admet la validesa del consentiment del tractament de les dades de caràcter personal atorgat per les persones majors de 14 anys, mentre que per a les menors d’aquesta edat cal el consentiment de les persones que n’exerceixen la pàtria potestat. Per tant, per tal que l'alumnat menor de 14 anys es doni d'alta per a l'ús de serveis web, encara que siguin aplicacions educatives d'aquests serveis, es necessita una autorització dels pares i mares o tutors legals . Per això crearem un compte de Gmail. Aquest compte permetrà utilitzar el gestor de correu i estarà obert als pares. .

AMPA Feste'n soci/a

El pagament de la quota de l'AMPA per al curs 2023-24 és de 15€ per família i es podrà fer mitjançant dues opcions. Rebreu les instruccions detallades al correu de confirmació de matrícula. Termini per fer el pagament del 12 de juny al 30 de setembre. - .

Participeu!!!!! És molt important que totes les famílies hi col·laborem, ja que la quantitat d’aspectes que organitzem i gestionem és molt gran. I cal dur-los a terme, tota la comunitat educativa en surt beneficiada. Apunteu-vos!!!

Dades pares/mares, tutors/res, representants legals (pròpies si l'alumne/a és major d'edat)

Ordre SEPA de domiciliació de dèbit directe

Per realitzar pagaments domiciliats o és imprescindible lliurar a l'Escola Municipal de Música una ordre de domiciliació signada pel titular del compte .Encara que disposem de les teves dades bancàries, no tenim una autorització del titular del compte. Estem obligats a demanar-la i actualitzar les dades. El compte en el qual es pagaran les quotes ha d’estar en format IBAN, i potser de qualsevol dels països que composen la SEPA. Un cop enviat el formulari apareixerà una pantalla on podreu descarregar-vos el full.

L'alumant de cursos anteriors només l'ha de presentar en cas que s'hagin canviat les dades bancàries respecte al curs anterior