La passada setmana l’Escola i la Banda Municipal de Música de Tortosa, com moltes altres entitats musicals, vam celebrar la festivitat de santa Cecília. El dijous 22, dia de la patrona, vam fer una xocolatada per a tot l’alumnat a la Casa de la Música a càrrec de l’AMPA del centre i posteriorment una audició a càrrec d’alumnat i professorat.

El dissabte 24 va arribar el torn de la banda que, amb la col·laboració del cor LaBinota, Pablo Díaz a la guitarra i Jorge Mendoza al baix, van dur a terme l’esperat concert de Tribut a ABBA que va omplir de gom a gom el Teatre Auditori Felip Pedrell en les dues sessions que es van fer. Tot el públic assistent va gaudir i vibrar amb els temes més coneguts d’aquest grup suec.

L’endemà diumenge, la banda va fomentar la seva vessant més social oferint un concert a la Residència d’avis sant Miquel Arcàngel que va resultar molt emotiu per a tots els presents

alumnat_escola_musica

No perdis el compàs. La preinscripció comença en .....

Dies