Trobada de Guitarres

Aquest passat dissabte dia 7 de març els alumnes del grup de guitarres de la nostra escola van participar en la trobada de guitarres que va organitzar l’Escola Municipal de Música Robert Gerhard de Valls.

Al voltant d’uns vint-i-cinc d’alumnes, d’entre 8 i 17 anys, de les escoles de música de Valls, Tortosa, l’Agrupació Musical Rapitenca i l’Escola Municipal de Música Germans Arasa de Santa Bàrbara, van polsar les cordes de la guitarra per posar música a tota la jornada.

Al matí es va assajar a l’escola de música per treballar les diferents peces que s’havien preparat en els darrers mesos, i així poder-les tocar conjuntament formant un gran grup de guitarres. La trobada va culminar amb un concert a la tarda a l’Antic convent del Carme.

La intenció és que l’any que ve els alumnes de l’escola de música de Valls visitin les nostres terres per fer l’intercanvi.

alumnat_escola_musica

No perdis el compàs. La preinscripció comença en .....

Dies
Hores