Circular Informativa

ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA
             DE TORTOSA
            Joan Lamote de Grignon

Benvolguts alumnes, pares i mares,

Us enviem aquesta circular per informar-vos de diversos temes:

En primer lloc, donat que s'ha declarat no lectiu, el dia 21 d'aquest mes no hi haurà classe i tampoc es podrà fer l'audició programada. El divendres 22 sí que hi haurà classe i pel que fa a les audicions de Nadal dels grups de Sensibilització es faran les dos el dimecres 20 (a les 17:30 h la del grup de Sensibilització A i a les 18:30 h la del grup de Sensibilització B).

Us informem també que el dissabte 23, a les 18:30h, al Teatre Auditori Felip Pedrell es farà el Concert de Nadal de la Banda Municipal de Música. En aquest concert, que serà la cloenda del 75 aniversari de la banda, hi participaran diversos grups d'alumnes de l'Escola. Serà un concert a benefici de Creu Roja Tortosa i per això aquesta entitat demana un donatiu de 5€ amb l'entrada.

Us adjuntem el cartell del concert on podeu consultar els punts de distribució de les entrades (l'alumnat que actua no necessita entrada). Al mateix cartell figuren els números de compte de l'entitat per si algú vol fer un ingrés en concepte de Fila 0 Concert Nadal.

Per últim, recordar-vos que l'AMPA del centre ha organitzat un sorteig d'una cistella solidària (a benefici del Banc d'Aliments). Aquest sorteig es realitzarà el dia 18 de desembre, a les 18:30 h, al vestíbul de l'Escola. Podeu sol·licitar les participacions del sorteig (al preu d'1 €) a la Junta de l'AMPA o a la Direcció del centre.

Juanjo Grau Castells
                      director